Meningen med livet.

Idag på skolan berättade dom att meningen med livet är 41, om jag mins rätt. Som vanligt tänker jag inte hålla med, jag tyck de låter så o realistiskt. Självklart frågar dom mig, Men Natali, vad är då meningen med livet?? Saken är de att jag verkligen inte kan svara på det, jag vet verkligen inte vad meningen med livet är. Och varför? Jo. Jag kanske har ett svar. När ingenting vill fungera och man inte alls kan tänka klart. Vad är då meningen? Är meningen att man som ung kanske ska ta vara på tiden och göra så mkt misstag som möjligt? För att sedan en vacker dag reda ut allt och skratta igen? Eller är de tänkt att man ska skratta och vara lycklig? Vad har jag då missat? Eller ska man som misstag bara vara och låta dagen komma och ta vad den vill ha och vad den känner för? Eller ska man fortsätta att ta de mest oseriösaste oseriösa och göra det till de oseriösa i sitt liv? Jag fattar bara inte meningen just nu, Och när man inte får någon respons så blir det ju självklart inge mycket lättare, Så .. Vad är meningen med livet när de inte finns något ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0