Natt

Nä nu är jag AS trötter , så jag ska faktiskt sova.
Men innan det tänker jag bara säga, Eller kanske jag gör de mest för mig själv , men jag vill såå gärna göra det lätt för mig själv och bara ge faan i allt, Men de går bara inte. Att vissa människor ska vara så svåra att förstå, eller ska man säga Falska ? Eller kanske bara dumma?
Jag vill jag vill jag vill att allt ska va bra men de är det inte och om de nu är så svårt att förstå så visst men nu är det så här att jag vill inte släppa taget bara sådär , folk förtjänar en chans,.

Man är då bra blind.... och jag har verkligen ingen aning om vad jag snackar om just nu .
Jag tänker och tänker, men kommer inte fram till något vettigt svar,..
Vad vill du mig Pojk,,Egentligen?

Faan för dig säger jag då .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0