N.Olsson

Jag börjar dagen men en omelett och en Avakado.. Har en känsla av att de kommer hända något idag, Jo.. Kissen klöste mig på bene..

För en gångs skull sov jag riktigt länge ! 11.10 steg jag upp =)



Someone please call 911
Någonting som är farligt ? Aah jag tänker på typ knivar, gå ute ensam i natten. Men hallå nu syftar jag på Pojkar..

Charm,  det är något man bara inte kan komma sig undan. En kille med Charm håller fast en som tjocktröjan på Vintern. Självklart kan ta av sig den men de vill man inte för då kmr man frysa så man behåller den på.
Men vad fasiken är Charm? Man kan som inte säga Vad Charm är ändå.. 
Men om man ska våga närma sig en gestalt av charm kan man nog lägga till ,tonläge , miner, kroppspråket.. Den är inte osynlig , men man har ändå inte lätt för att hitta den. Det är något oskyldigt i den som gör en nyfiken.
Alla föds ju inte Charmiga, men som barn har man en charm som genom åren kanske tynas bort då man försöker hitta sig själv.
Charmen har ju inte med utseende att göra - eller det finns i varje fall inte något större samband. Man fängslas sällan eller typ aldrig av ett vackert ansikte om det inte samtidigt har charm.

Har alla sin egen charm? Det finns ju annars kurser man kan gå för att "locka fram" charmen inom sig. Men Går de att lära sig vara Charmig?
Är de positivt att höra att man är Charmig? Eller kan de omvandlas till något Negativt?

Eller man kanske kan säga att man gör de till vad man vill ha de till. Att ta till Charmen för att få sig ett One Night Stand är ju rena lycko kortet. Men hur lyckat är de för den utsatta efteråt? Och nu känner jag att jag verkligen inte har någon aning om vad jag snackar om =O
Såå jag kanske ska börja avsluta..

Charm är ett dödligt vapen....


som man även skriver med stor bokstav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0