Onsdag till Torsdag

Nu ska jag ta mig i kragen och börja äta lite bättre , Eller ska jag säga börja äta i huvud taget kanske =P 'lixom ordentliga måltider.
Jag är så duktig att jag faktiskt äter en ordentlig frukost just nu, omelett med Champinjoner och ett glas fruktdryck får dagen börja med =) Har ju faktiskt idrott. Fick höra att vi har Basket nu på morgonen.
Nu har jag tagit tre tuggur av min omelett och jag är mätt ! =O Det här är ju bara inte normalt? ..

Jag börjar inte förrän kvart över nio så jag ska nog ta mig en titt på Aftonbladet och se vad som hänt =)

Just nu spelas Alanis morissette - Not as we på Datorn.
Jag brukar inte alls lyssna på henne men låstes som här ett tag.




Gårdagen, alltså jag var så trötter i ögonen att jag faktiskt inte orkade skriva något =P
Jag klarade då heela skoldagen, vilket jag inte riktigt gjort tidigare. Fick då inte fullt panik på matten men kände verkligen hur stressen och paniken nästan växte. Men jag klarare! =)
Hur normalt är de ändå att få Panik av matte?? Nu gemför jag ju med sådna som får panik av små utrymmen och så , vilket kanskek är lite dumt =/ Men Iaf,
Jag vet då att Matte provet kommer gå åt H-vete så jag faktiskt bara kan liiite av procenten vi jobbat med.

Alltså nu när jag tänker efter så , Alltså såå himla trött jag var igår. För en gångs skull var jag hungrig,. och jag åt En liten pannkaka .. Duktiiig flicka, NOT =O
På svenskan gjorde jag faktiskt ingenting , jag skrev en rubrik på min novell som äntligen är färdig, sen spelade jag tetris och slog nytt rekord ! =) 66 rader , hah.

I morse när jag egentligen skrev det här inlägget så kruppade datorn , så det blir upplagt först nu. Lyckat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0