Tisdag

Jag har verkligen hunnit md mycket idag ! Sandra kom hit vid sju tiden . Jag sa till henne att hon skulle väcka mig efter 10 min då jag bara var tvungen att sova ett tag efter frukosten. Själv satt sandra vid datorn , och när jag väl somnade så somnade hon med. vi vaknade då båda två vid elva tiden :) Ganska skönt att få sova sådär ,
När vi var klara for vi till Mariedal och kollade på skor,. istället för skor så köpte jag en parfym. Billigt dåra,, det var en kopia på någon ny sort som jag inte alls kommer ihåg vad den het .
Den luktar gott iaf :D
Efter det for vi till stan och jag har handla lös igen :D Ett linne, en blus och tjock sockar + en bok började jag med . Då vi senare tar en buss tillbaka till Mariehem där jag bor för att jag ska till vårdcentralen. Det gick då bra och nu ska jag gå på en antibiotika behandling i tio dagar.
Sjäälvklart for vi tillbaka till stan och då köpte jag en kofta på Ginatricot :D Hiiimla nice .



Som sagt så var min hals dum med mig igår , den svällde upp och gjorde något så fuktansvärt ont. Jag kunde inte svälja alls utan att riktigt vriida mig av smärta.
Idag är de bättre men jag har fortfarande svårt att svälja,  så min frukost bestod av  fem TSK persikokräm.. Tjohooo :D
Sen har jag faktiskt inte äti så mkt mer , när de släppte lite i halsen smakade jag en liiiiiiiiten mackbit, men det är som sagt var inget jag gör om så smärtan inte alls var skön.
Nu sitter jag då med ett glas fruktdryck som slank ner ganska kallt och skönt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0