Onsdagens tystnad

Jag gjorde min första Smörgås tårta igår =)





Jag är ledig idag ! Så jäkla skönt om man kunde sova...  Jag var på Draggen och träffade Emil, Sebbe och Antont. Aah självklart träffade jag fler människor meen .
Sen for vi ner på stan ett tag och jag kom nyss hem från mitt utvecklingssamtal. Det gick faktiskt väldigt bra förutom att jag knappt kunde prata. Jag har nämligen tappat rösten HELT nu :O Det är helt galet men de kommer fram ett ljud och senare övergår till en viskning.
Men han sa ändå bra saker, nog för att jag vet att jag inte varit på matten och har 25 % frånvaro därifrån,. men det är jag fullt medveten om .
Annars verkade jag vara en ambitiös tjej som lätt drar med andra och bidrar gott och väl med en bra stämmning i klassen.
Våran klass är på väg att bli favoritklassen hos engelskan trooooor jag .. =D



Och med det glada kommer de IckeGlada



Ibland försöker man för mycket. Och blir ändå slagen. Ibland vill man så mycket , men får inte ens smaka på det.
Och varför har man den känslan att ingenting är menat just nu?

Jag tror jag spränger mina hörlurar. Jag vill inte höra mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0