02.43

Ja tro det eller ej, men jag är vaken.
Festen ikv. Eller festen och festen var faktiskt riktigt trevligt och nu lyckas jag verkligen påminna mig själv om taxi resan Isabell övertalade mig om att göra. Vi hade en buss om femtion minuter, för 10 kr. Men istället för att ta oss en kort promenad, så tog vi en taxi nästan hela vägen till vårat dåvarande mål. för 125kr ! Jag förstår verkligen inte hur jag kunde låtas övertalas.. Men de var kanske värt det ändå.
Jag hade riiktigt himla trevligt den här kvällen och lärde känna nästan baara nya människor :) Några av dom var faktiskt riktigt snygga , haha var bara tvungen att tilllägga :]

Ett varmt avslappnande bad klockan 03.00 tycker jag låter som en jätte bra grej. Så tjilevippen hörs imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0