Arg

Nu är jag hur arg som helst. Ingenting kan ju göra dagen sämre än vad den redan har blivit.

Jag hade skrivit ett inlägg under heela den här dagen. och jag var verkligen igång med skrivandet och äntligen skullej ag spara. saken var ju det att jag hade skrivit på skolan, där jag har trådlöstnätverk hela tiden. och jag skrev klart det hemma. Utan att koppla upp mig, jag tryckte på spara och tjoffsansa  var allt borta.. När jag tryckte upp allt igen var inte ens hälften av allt jag skrivit kvar...

Jag var nästan nöjd med mitt inlägg. Nästan så jag skulle kunna lämna in det till min svenska lärare !
Och nu är allt borta och jag tänker faktiskt inte ens anstränga mig för att skriva om allt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0