Äventyret har börjat !

Snacka om att vara på eget äventyr ! Helgen var väl lätt kung ändå.
Jobbade jävel i lördags men på kvällen vart det Feest ! Det Roliga med den festen var ju det att jag faktiskt inte drack OCH när jag kom dit vart jag välkomnad ! :O Natta ! NATTA ! ! Men NAAATTTAAAAA !!
Det var helt galet, folket lyfte bokstavligt talat upp mig och slängde mig hit och dit. Sällskapet med fulla folk är ganska roligt ändå :)
Så har man dåligt självförtroende ,, Dra på en fest där det bara är du som är nykter, men stick innan det bli för mkt :P

Men det var ju faktiskt förra veckan.
Igår (måndags ) Skulle jag till Rödåsel för att rida margo, Det fick väl inge vidare då jag faktiskt ramlade av lite lätt och han var fruktansvärt spänd ! 
Det var just så pass att vi vart klara till att kuta till bussen,, Och Jaa Jag missade den.
Det vart då till att vänta tills klockan vart nio då nästa buss skulle gå. Saken var den att jag missa den med, med bara några meter, den va FÖR tidig :O
Karina slängde sig in i bilen och vi skulle köra ikapp den., Ska man då behöva ligga i 160km/h på 363:an för att hinna ikapp en buss??
I Lillsjöberg kom vi då ikapp den och tro de eller ej. Står man vid det vita strecket vid vägen och vifta med armarna borde väl en buss som ska plocka upp människor vid busshålls platser som kör med hellyse se en??? NÄÄ Självklart brände han förbi mig där också !
När vi då kom ikapp den andra gången i Hissjö stannade den några meter ifrån mig. lixom en tvär stanning !
Min biljett är ju då mellan Vindeln och Umeå. Hur mkt betalar inte jag över för att hoppa på i Hissjö då ?
Självklar snackade jag med Busschafören men hans argument var att han hade en tid att passa. Men kör man då så snabbt att man inte uppmärksammar de busshålls platser det är tänkt att han ska stanna vid? Är det inte hans jobb att plocka upp människorna där ?? va fan finns de bussar för då?
När jag då hade haft min disskution med Chaffören fick jag lov att SPRINGA till Vasagatan för att ta en buss hem till min lägenhet .



Vi skulle ta skolkort Tisdag den 24. Den 24 är en Onsdag.. Så vi har förberätt oss i onödan. Sandra mådde dåligt och for hem till mig, Och tro det eller ej, men hon lyckades låsa in nyckeln till lägenheten I lögenheten !
Jag fick mig en extra tur till sjukhuset, visst är de positivt med en extra motions sväng, men jag ville så väldigt gärna hem. Men det är Okej det är sånt som händer lixom.


Finns de nu så mkt värre saker som kan hända?? Känns som att jag verkligen har lyckats med de mesta och ingenting kan ju göra de värre...

Nu River katten sönder min blomma. Fram med dammsugaren.,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0