Fredag

Ändå skönt med Fredag.
Dagen har faktiskt gått snabbt och jag har haft energin och humöret uppe heela dagen, nu har jag bara data kunskapen kvar. Sen funderar jag på att se om världen utanför har något att erbjuda.
Frågan är. Vad har världen att erbjuda en fredag eftermiddag / Kväll ? FOLLES enligt Linn,, NO LIFER enligt Mig.

Data tiden är alltid lika roliga. Alla tjejerna sitter i delad konversation och skrattar för full hals.
Det är en skön känsla .
Nu är datan slut och helgens förhoppningar ökar...
 

 
Små barn är bara för söta. på min cykeltur hem sprang en vääldigt liten flicka runt på centrum torget.
Hon måste vara kring 3 år och stora runda kinder och beskymdare ögon kollade på mig när jag for förbi. Innan det såg jag en pappa och hans son busa under bron, det såg ut som att han stod och dansade.
Inte för att jag själv vill skaffa barn just nu men jag börjar nog längta. Det måste vara en mycket speciell känsla som även är väldigt vacker.

Men man ska passa på att vara ung så länge det varar. Jag och Isabell ska ut och göra staden osäker ikväll =)



En snabb tanke som slog min när jag cyklade upp mot affären. " Jag måste köpa Strulgummi "
Extras Melon flavoure (Tror jag de heter) . De håller inte smaken så länge men är ett perfekt Singel fest tuggummi. Det är som beroende framkallande. En kyss med smaken av detta och dom är fast på en gång =) Hahha
Det funkade faktiskt sist xD

Tänkte bara dela med mig av dagens mest desperata ickeaktiva tänkandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0