Galenskap

Fredagkvällen var heeelt galen. Men ruskigt Nice ändå faktiskt . fick ihop 26kr på alla pantburkarna !

Om det är något med Festande jag har lärt mig, så är de första att man ska planera vilka och hur många som ska komma. på ett ungefär i alla fall , sen ska man ta bort alla mattorna. Och sist men inte minst. Ta undan alla värdesaker.
Det är ju ganska självklart.
Igår vet jag inte hur många okända människor jag hade i min lägenhet. Men turen kommer med Oturen.
Träffa ju ändå en Riktig tio poängare. Och Wiiips så var mitt Mobilnummer ute. TVÅ ggr ! :O
Jag Kammar, haha

Och efter typ ett antal drinkar och skålningar väntar ju huvudvärken på att bryta ut dagen efter! Jag har sovi fem timmar faktiskt ! Och städat heela lägenheten innan alla hann vakna :) Eller nästan Alla iaf .

Som sagt så var de fullt med olika människor! Och någon jävel satte sig eller ramla över min Kanin bur !! Stackars EMIL Jag var så arg, Tack gode gud att Johanna var där och hjälpte till att böja tillbaka den så jag hoppas inte någon märkte.
Men jag förstår inte de där riktigt. Har man sönder något eller om någonting händer så säger man väl ändå till ägaren lixom? Det är då mer uppskattat än att bara låta de vara och man ska hitta felet själv senare.


Jag får väl ändå tacka gud för att han skonade min stackars Kanin.
Jag tycker han skulle kunna göra så väldigt mycket mer faktiskt. Alltså gud.
Det är ju en väldigt känslig fråga att diskutera om men just nu. I denna stund vet jag inte vad jag ska tro längre, om nu gud finns så borde han väl skona de hjälplösa och tacksamma. Men istället får dom ingen uppmärksamhet och då blir de konsikvenser.
Jag förstår det inte längre. Kan han inte åtminstonde hjälpa en.. En stackars Familj.


Just nu är jag då barnvakt. Men alla har gått isäng och jag sitter självklart vid datorn , som har blivit mitt nya liv. Jag funderar faktiskt på att sätta mig vid tv:n ett tag istället . omväxlings skull du vet ;)
Det är inte så väldigt Socialt just nu känn jag , haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0