Måndag

Jag har äntligen släppt kryckorna !
Himla skönt faktiskt, nog för att det fortfarande gör ont, men då finns de ju värktabletter!

Jag kan ändå inte klaga på den här dagen, Sandra var förkyld. det är likamed att hon är "jätte dryg" men de kanske inte är 100% sant egentligen, hon är bara söt. WE are The Suckers in the Corner! haha

Vi har ett engelska arbete som ska redovisas nästa onsdag, vilket jag inte alls är peppad på att göra, jag har nyss börjat. Tjohoo,
Jag har som egentligen ingenting vettigt att berätta just nu... Det har inte hänt vare sig något speciellt eller annorlunda, nog för att det är undefär samma sak.

Igår var Mattias här och sov över, de var ganska trevligt att bara umgås som kompisar faktiskt.
Jag pratade även med Guillems pappa " Hello Darling" Jag saknar verkligen spanien, Dom vill så hemskt gärna att jag ska komma och hälsa på så jag har bestämmt mig för att fara dit nu.

Nää alltså nu ska jag ut på promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0