Mobelilen

På väldigt precis en månad av gratis sms hinner jag faktiskt skicka över 1000 Sms.



Att man själv kan förändras som person i perioder. Eller alltså byta personlig het tror jag nog alla varit med om.
Ibland är det bara skrämmande att man inte ens känner igen sig själv. Jag känner inte igen mig själv längre, i vissa situationer. Jag vet inte om det är bra eller dåligt? Eller kanske bara roligt?
Det är då mystiskt. Och kanske dumt.

Och plötsligt upptäcker man något nytt. Man ska inte dömma folk, men verkligen inte fastna i någon annan personlighet. För när som helst spricker det och man själv får en chock, och vill börja gråta. För man tror verkligen inte att det är sant.
När man sedan dagen efter får reda på en annan sak, som man aldrig tidigare sett, eller vetat något om. Då reagerar man inte....

Jag förstår ingenting just nu.
Jag ska nog sova nu, och förbereda mig för morgondagens äventyr. Eller dag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0