Onsdag

Jag har kommit på en ny sak som gör mig väldigt irreterad. När mina planer inte alls blir fullföljda som planerat.
Jag blir extra stressad och arg!

Faan



Nu har jag i alla fall svenska och vi ska börja skriva en novell , Jag tror de kanske går ganska bra faktiskt, möjligtvis så har jag fått mig en början. Om inte två faktiskt. Jag kan inte bestämma vilket jag ska välja. Jag frågar nog malin som faktiskt gav mig inspirationen till den första inledningen:)

Innan skrivandet fick vi självklart information å tjosansa.
Vi fick blandannat kolla på några Citat om hur en bra novell ska vara, Jag tyckte en var ganska bra faktiskt.

"Noveller ska vara som kjolen på en kvinna. Så lång så den täcker de väsentligaste,
men så kort att den uppehåller intresset  "








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0