Sandra Min lurv

Det vart inge lyckande med vårat speed dejting :O Lite besviken ändå , hade hoppats på en äventyrsfylld kväll. Men vi hamnade på Fresses med Sandras  kycklingmeny .



Jag förstår verkligen inte vad det är tänkt att jag ska få äta längre, ha nå så jävla problem , frå ont i magen av typ Allt. Jag blir förbaskad. Riktigt irreterad faktiskt..

Men tillbaka till vårat äventyr,
Istället för att sitta på Hamnis och få gratis Kondomer och inte fatta ett skiit av vad som händer så tog vi en cykel tur till Haga, och från haga vidare till Mariehem.
Vi hade ju nästan ingen aning om vart vi var, när vi då kom till en utförsbacke och vi skrek att man kunde ta höger för vi inte vart vi var ( trodde även vi var ensamma).
Så satsade vi i backen som faaan, jag sååg inte vägen ordentligt men skrek så överdrivet drygt till Sandra " JAG vet vart vi är , Men jag ser inte vägen ! "
Vid  bron just ovanför oss sitter en hög killar som jag verkligen inte alls såg! De va ändå pinsamt när dom svara på min oseriöst oseriösa rop till Sandra och att jag måste sett heeelt Fucked up ut !
Dom skrek då efter våra Apberg så det va ju charmigt.



Pojkar, vad är de för påhitt?? Alltså dom säger att vi tjejer är svår att läsa av., Men en lösning kan ju vara att dom själva är heelt wicked!? Så inte undra på att man inte vet hur man ska betee sig när man är i deras närhet. om man äns i närhet,

Just nu är de bokstäver och Smilesar som tolkar.
FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0