speed

Vart lite förvånad när klockan var 7.20 och Sandra knackade på dörren !
Ganska trevligt ändå.



Nu har jag Livsmedels Hygien och vår lärare berättar om en riktigt uppkäftig elev.
Och nu känner jag mig riktigt arg! Eller om jag kanske är besviken. Är det något jag hatar så är det att bi dissad. Om inte folk som tuggar på naglarna .
Det är kompisar det handlar om, Man vill väl aldrig få dissen av en ny bra kompis.. Och sen så kommer dom tillbaka bara sådär ! Åååh Jag hatar sånt här ! !
Men nu ska jag släpper de nu..

jag antecknade i alla fall nästan två A4 sidor på repetitionen inför provet i lisvmedels hygien ! Känner mig riktigt duktig faktiskt ! Hoppas bara jag får in allt i huvet, jag satsar faktiskt lite på livsmedlet tror jag.. Känns som att de är väldigt värt faktiskt. Och de känns som skönt när man är engagerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0