En tur på fyra hjul

Just nu är jag verkligen en NoLifer. Sitter i ett klassrum och bloggar och bara längtar tills data lektionen ska börja så jag snart får sluta.
Man blir verkligen trött av att hoppa runt här på kryckor. Och man får jävla ont.
Igår var jag verkligen nära på att bryta ihop av både smärta och trötthet. Det är inte riktigt rättvist.



Gårdagen vart väl inte riktigt som planerat. jag pallade bara inte matte lektionen så jag drog hem. Det var strålande sol ( ´för en gångs skull ) och de är ändå nästan fullt på bussen.
Mitt emot mig satte sig en stor tjej. En riktigt stor tjej. Hon såg så off ut i blicken. Jag menar,  är alla feta människor ledsna med dåligt självförtroende?
Och alla är dömmande . Till och med jag. Blickar och allt annat. En ung tjej som tar upp ett och ett halvt säte med vader större än mina lår. Hur kan de komma sig att man utsätter sig för dessa plågor? Och att det är så svårt att befria sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0