Tisdag

Det jag gör på dagen:
Vaknar
äter frukost, fixar håret och packar väskan sammtidigt
går eller cycklar till skolan med stressen i bakhuvet
går i skolan
cycklar eller går lugnt och sakta hemmåt och lyssnar till kurrandet från min mage.
låser upp datorn och skyndar till toaletten
Jag diskar gårdagens disk
jag lägger framför tv:n och somnar.
klockan fem äter jag middag.
Sen stannar jag framför datorn eller tv.
för omväxlings skull kanske jag läser.
Nu har jag börjat rita.
sent på kvällen går jag ut på en promenad.
Sen sätter jag mig vid datorn
Sen somnar jag på soffan.
vaknar minst två ggr under natten, sen kliver jag upp

Och dag två börjar.

Jag är en NoLifer,..

Kommentarer
Postat av: vicks

Nu kan vi ta en promenix tillsammans ju! :*

2008-09-23 @ 22:18:08
URL: http://vickannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0