Torsdag

Kaka för 1 kr är vääldigt gott =)
Fast om jag ska vara ärlig så var det inget speciellt med dom.. Alltså jag menar, hade dom varit dyrare hade dom inte varit lika goda, jag lovar. Smaken kommer efter priset.



Snart har jag Matte prov. Och de känns inte alls säkert må jag säga. Jag förstår inte hur man ska kunna hinna räkna så mycket som det är sagt att vi ska göra, 'Och att man faktiskt måste hinna förstå vad man gör. Helt sjukt.
Nu finns de ändå inte så mycket att göra. Vi har prov och jag har inte ens gått igenom hälften av allt som ska komma upp på provet. Men som sagt är jag inte ensam, jag vet flera i klassen som tycker ganska lika som jag och skönt är då det ialla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0