Onsdag

Jag tillbringade gårkvällen i umeå  hos Sandra, det va ju tänkt att vi skulle på fest med som sagt. Den största festen var nog på hemvägen =) Jag ska ändå inte klaga , visst det var trevligt så länge det varade lixom , och att gå hem från väster slätt var inte så jobbigt som jag trodde..
Idag väntar då en bussresa till Vindeln igen för att jag ska ha teori lektioner på kvälln, det kan faktiskt bli spännande då jag hinte har haft lektioner på as länge.. =/ Men som sagt, det kan bli kul och det drygar alltid ut tiden en aning...
Mer mot kvällen vet jag , lär väl bli som vanligt att Jag och Lottie är med Figge och hamnar någonstan och ser på film eller drick . Han fyllde trots allt år i går.

Jag har verkligen inget roligt att berätta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0