Jobbbaa

Jaa sitter som sagt på jobbet igen . Och väntar ;)

Igår sa mamma till mig att man inte bara ska umgås med en och samma person hela tiden utan kunna vara med många olika. Hon har som upprepat det några ggr i mitt 17 åriga liv.
Börja faktiskt tänka på det då jag träffat många Gamla kompisar som jag tagit upp kontakten med nu på sista tin.

Man är faktiskt bara med en person / ett gäng åt gången i perioder och nästan som glömmer bort sina gamla. Det är verkligen så. Tillslut tappar man kontakten helt och att ta upp kontakten efter något sånt kan bli helt perfekt eller ett stort kaos. faktist sant det också.
Vänner är sådana ovanliga människor som frågar hur du har det
och sedan väntar att få höra ett ärligt svar. Sant det också kanske?
Jag säger alltid att jag vill komma ut och träffa nytt folk, och får man en ny kontakt så ploppar fler upp allt eftersom., det gäller att knäcka isen lixom. Man ska inte lära känna folk utan man ska försöka vara sådan så att folk vill känna dig.

Måste man bli dömd efter sina vänner? Vänner är en spgelbild av dig själv och man blir som man umgås blahaa blahaa blahaa.
Och det att vara sig själv, är nog unikt.



Jag har insett att min senaste kyss: onödig
Jag pratar: typ hela tin
Jag avskyr när folk: bara tänker på sig själv och ser ner på andra
Min bästa vän är: Syster
Min första vän heter: Hanna
Kärlek är: Beroendeframkallande
När jag borstar tänderna: rynkar jag på ögonbrynen
När jag lagar mat: vill jag inte äta den
Jag tänder på: dig
Jag är rädd för: Att inte lyckas 
Den värsta känslan är: Ångesten och hjälplösheten 
Den bästa känslan är: då musiken dånar såre dunka i hjärtat
Jag är bäst på: Att vara negativ och oroa mig
Jag är sämst på: det mesta =)
Om jag va ett djur skulle jag vara: en panda 
Min mobiltelefon är: gammal och dräglig
När jag vaknar på morgonen: Är dagen förstörd
Just nu tänker jag på att: Snart äre kväll igen
Bebisar är: söta och underbar så länge dom inte skrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0