Kvälln återingen

Mitt tidsfördriv var att spela lite gura, det börja faktiskt ta sig det mesta nu tyck jah =P
Planerna var ju som sagt att dra ut ikväll efter stressen men NÄÄ. Får istället sitta och lyssna på alla party peoples som går förbi utanför fönstre.. =P

Jag tror faktiskt alla har fått höra att det inte lönar sig att ljuga. Och då är vita lögner och undanflykter under samma rubrik. Tyck då jag.
Jag harå faktiskt börja märka att det man så länge blivit tjatad om faktiskt är sant, lögner och skit lönar sig inte då sanningen alltid tränger fram på något vänster.
Och jaa ...  då blire konsikvenser. Det värsta är väl när man är dålig på det, Ljuga alltså.
Eller nää ,, När vänner som är så less på falska människor och så gärna vill skaffa nya och fler vänner ljuger en rakt upp i ansiktet kanske ändå är värre.
Eller om det är så att man inte vet om dom ljuger eller om det verkligen har blivit ett missförstånd eller något.

Att dölja sanningen är då så jävla osmidigt, speciellet om man uppskattar ärlighet...







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0