Again and again and now its christmas

Såå då sitter jag i Vindeln i mitt barndomsrum eller hur jag nu ska säga det.
Har som sagt var inte varit här på jätte länge och det är en sån konstig känsla. Det är som att jag tittar tillbaka på en annan liten flicka när jag tittar på kort från 2006, och tanken " vad fan lyssnade jag på för musik" kom upp. Keane,Adema, element Eighty, something corporate, coldplay, the killers, evanescence massa konstigt.  
Jag måste typ upptäcka mitt gamla jag igen. Känns heelt insane måste jag känna . psykiskt stört.


Snart blire 2010
 

2005


min största kärlek 2005


2006


Musikal 2006



2007



Bäbis emil och en liten korv =] 2007


strömsholm 2007



Spanien 2008


Spanien 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0