Dance for me baby

Okejj nu kommer jag släppe bomben alltså . Jag är så himla aktiv och gör saker hela tiden.. Men vart leder det? Det känns som att det inte spelar någon roll vad jag gör för mitt liv står ändå stilla. Blir så sjukt less.
Jag blir typ arg av tanken !  Och hur fan ska jag bryta allt det här ? Nää du det är ju frustrerande att känna så här.
Annars idag hare varit praktiken,Stallet och nu blire step muskel på Iksu, efter det ska jag försöka varva ner och lära mig den hära musikal låten jag fått...
Shitt vilken vecka jag haft
Måndag- Praktiken, nordmaling
Tisdag- Prektiken, stallet, träna
Onsdag-Praktiken,julhandla,sjunga, träna
torsdag-Praktiken,stallet,promenad med lisa
Fredag-praktiken,tjejkväll,supa
Lördag- hoppas att slippa va bakis, 18års kalas i hörnefors, festa
Söndag- hoppas på lite sömn, äta middag med mamma, träna

Det gäller att boka i tid nu alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0