Emma Persson

Jag måste tacka dig Emma för att hon dumförklarar mig i sitt försök att förklara vad skillnaden mellan söt och surt är.
Bara för att jag inte vet vad skillnaden är och hon själv inte kan ut tala det.
Och allt detta efter att hon varit och köpt en Fanta och en kittekatt som hon sedan tappar bort ,  jag gav då förslaget att hon skulle gå tillbaka samma väg som hon gick hit på om de var så att hon tappat den. " Men jag kan ju inte gå runt och se ut som en lodis som söker efter en chokladbit " SANT .. ..
Hon hittade  tilslut kittekatten i väskan och bad Anton att använda sina egna bullar.. 
Sedan får hon för sig att bjuda på dricka när hon tänker på kanibalkocken. Men drickan är nu slut , och för säkerhetsskull kollade hon i burken och upptäcker att det är fel på hennes fitta. Och så slänger hon den.. Burken alltså.. 
Hon har en specialeffekt som tydligen ingen annan har, En sån effekt att hon snart ramlar omkull och ropar på Nina, OCH hugger i lufften.. Och stöna... Men nina fuckar youar Emma så det låter som att hon ska göra något heelt annat =O
Och när hon inte får Nina, 
 kmr hon till mig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0