Ännu en Tisdag.

Bagerii




Högproduktion av semlor =)                            Och Jaa... Jag var Återigen den första i klassen som skära  sig  
    på lektion... 
                                                          Det var faktiskt ganska roligt, eller alltså.
                                                                         jag sku så gärna vilja se mitt uttryck då jag kände
                                                                             ´bröd kniven ta i skinne. Jag flöög typ en meter bakåt
                    " JAG SKÄRDE MIG! "




innan lunch satsade vi även ganska stort på Winerbröd...

...som fick bakas under lunchen.


...Medans Emma tog sig en återhämtning ...




... Och vi avslutade dagen med en ett hederligt traditionellt SmakTest.

Kommentarer
Postat av: ida

Men du det där såg inte bara lagomt gott ut!

Jag tycker att du ska bju lite! =)

2009-01-27 @ 22:33:01
URL: http://idhaaa.blogg.se/
Postat av: vicks

åh dedär såg inte illa ut! ;)

2009-02-03 @ 00:23:41
URL: http://vickannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0