Fredag

Känns ganska skönt med en lugnt helg, Eller det är åtminstonde uppfattningen jag har än så länge, men man ska aldrig ta förgivet.. Det är nog en ny regel ska jag skaffa mig för året 2009 .
Ikväll vart det då Bio med Isabell, Jag tänkter inte ens chansa på att gissa vad filmen hette då det var något skiit skummt =P Filmen var då jätte bra och riktigt rörande, verklighetsbaserad och jag grät =)

Det är faktiskt skönt att gråta,, 
Jag har dock ingen engergi att slösa på att gråta för allt skit som uppstått,, Jag kör istället på att ta det sten hårt. Coolt och attitydat xP
Och vart det kommer in kan jag inte förståå, är lite små trött vid det här laget och det betyder aatt jag faktiskt är lite små lost i tankarna...

Det här kanske är en början på min sammandragning.... ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0