Helgen

Jaa.... Hur ska jag börja..
Jag har inte gjort NÅGONTING =) Lr joo det är klart ,jag såg bio med Isabell i Fredags, Filmen hade så sjukt konstigt namn Changahciadfkrga något i den stilen , men den va himla bra faktiskt , satt då och grät i salongen.
Verklighetsbaserad tillåme. Hemskt..

På Lördagen var jag ju då och provred en häst som behövde en medryttare. Det gick väl inte som tänkt med ändå himla bra och ägaren verkar nöjd så jag ska få komma och rida en gång till =) Känns himla roligt faktiskt.
Kvällen slutade då halvdeckande i soffan... Hade såå fruktansvärt tråkigt att jaa,, det går lixom inte att beskriva.

Söndagen är då nästan på samma nivå som lördagkvällen skillnaden var väl den att jag faktiskt Tvättade och Städade lägenheten idag.. Och handlade. lr jag mena, ,,  försökte.. Mitt Kort kruppade sönder och det slutade med att jag inte har något mat =O

Nu ska slå på tv:n.. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0