Måndag

Sköööön start på dagen =)
Bortsett från att det vart en sen kväll och tidig morgon så har veckan faktiskt börjat heelt okejj,.
Har Gått igenom Två nya lektioner, den ena bättre än den andra. Träffat Två nya lärare, även här. Den ena bättre än den andra.
Imorgon blir det våran första lektion i bageriet och ååterigen en ny lärare =)
Men återigen till Måndagen. Jag och Linn missade bussen hem.....  så jag kom på samma buss som Isabell, vi for hem och såg på Film =)
Det vart Middag och buss till Iksu, Arobic Dance. AAS NICE =) Heelt slut efter passet , och sjäälvklart hade vi anmält oss till ännu ett pass med Arobic Bas.. Tack gode gud för våran 40 min paus,
Det var då ruuskigt skönt att bara släppa ut en maassa energi och inte tänka på någonting annat än att koncentrera sig på koregrafin.

Nu taggar jag sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0