Nyår

Jag tror Nyår är den vanligaste rubriken man kan hitta just nu =P

Min dag varå full med överraskningar, Fiiin Middag med Sandra , ruskigt mysigt hon dukat upp när jag kom =]
Det vartå ganska trevligt efter några Vinglas då några kompisar till Sandra och Ante kom förbi. Jag kände inte en enda av dom men ruuskigt trevligt folk faktiskt.
Hur ärlig får man egentligen vara ? Ur en killes syn alltså , vart går gränsen? Berätta.
När klockan börja närma sig 12 sprang jag ner på stan, själv .
Sandra hade gjort illa sig och skickade ner mig på stan ,har faktiskt skuldkänslor för att jag inte trotsade hennes ord och stannade hos henne..
Jag träffade syrran och hon fick mig nyårs kram. Vem Fan orka med Kyssar?  närom egentligen inte betyder något?
Efter en heeel rännande runt hittar jag Marre och Hansson och c.o . Det blir till att dra till Linn.
Det va inge vidare där om jag ska vara ärlig, så de slutade med att jag drog hem till Pleje .
En jävligt schysst en grabb jag träffade på Festen hos Sandra. Han är Social , trevlig och, Aah Shysst.
Vi sattå hos han och snackade och drack lite öl, tsm me en annan grabb som gav mig massage resten av kvällen =]
Det vartå sent och softat, Jag missade då 6.00 slaget ganska precis .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0