Onsdag

Nä någon jag just kom på, är att.. Jaa.. det står helt stilla bara.

Jag har då svenska just nu , och jag gör ingenting förutom att snacka me Folket på Msn och blogga..
Någon nytt jag faktiskt kommit fram till är att jag hatar killar ,  Att man bara inte kan inse och se deras mönster och att sedan få smällen då dom bara hittar anledningar till att få slut på allt? Nää alltså det är ett mysterium, och alla dessa aningar pga en pojk, som bara ljug,. vilket jag inser nu..
Vad är de för mening med att säga att man vill vara vän då man egentligen inte menar det ?
Och vad är de för mening med att säga att " JAg tänker då försöka prata med dig," " vad som än händer så vill jag då vara din vän, för du har en sån fin personlighet"  det är bara SNACK vilket är lika med ljugerier,.
När man faktiskt inte gör de man sagt? Såå.,aah . nä ja hittar inga ord på det ..
Är de typ någon sorts försäkring, Alltså nu tror ju hon att hon åtminstonde betydde något och inte inser att jag bara vill ha ett strul lite då och då istället för ett förhållande jag själv inledde...



!!!!


Kommentarer
Postat av: ida

Babe, det kommer bli bra och sen så tror jag inte riktigt du hatar killar. Utan bara ogillar ;) Men jag håller absolut med dig om att killar ofta bara är svin och tänker på sig själv först och främst och tror att de kan göra hur de vill.

Puss på dig<3

2009-01-21 @ 11:46:41
URL: http://idhaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0