Rening

Just nu har jag kommit i värsta" in med det nya , ut med det gamla " tänkandet. Har varit så sjukt trött och grinig det senaste dagarna att jag faktiskt är less.
Därför har jag bestämt att under en vecka till att börja med göra en egen hemma detox, eller något i den stilen.
Det betyder att jag tänker dumpa allt godis och ersätta det med lite nötter och frukt. Inge mjölkchoklad eller Kaffe utan Te och mer vatten istället =)
Inget bröd eller andra kolhydrater utan färskt och friskt. Jag tänker då inte göra som en riktig egentligen detox säger att man ska göra, utan proteiner och vissa fetter tänker jag faktiskt stoppa i mig.
Min frukost idag vart då en fruktsallad :
Kiwi
banan
apelsin
blåbär
jordgubbar

Till det:
stekt ägg
Grönt Te

Snart är det lunch och jag tror att det är någon lax sallad som väntar =)

Det här kommer då vara värsta renings dagen. Jag börja med en egen liten "kroppsrening" Jag diskar och autoklavera på Jobbet som jag börja på idag...
Efter jobbet ska jag städa ur min gamla lägenhet på Mariehem och sen städa och packa upp tvätten i min Nya lägenhet.. Shitt så städning alltså ,
Kommer nog sova gott ikv alltså =P



För att berätta lite om vad som har hänt senaste veckorna nu då .. Så har jag jobbat på sommarmusikanterna i Vindeln, vilket också betyder att jag bott hos Syrran i två veckor.
Det är som inte så mkt spännande som har hänt förutom att jag kämpat mig igenom jobbet som nästan varit mer jobbigt än roligt xD
Men jag ska inte klaga ..

Känner mig ändå flitig då jag slutade jobba igår och sätter i gång med jobb NR 3 för i sommar redan dagen efter ! =D
Det blir gott me stålar i augusti =)

Något jag däremot missar är alla festivaler och far och fläng me kompisarna , men Aah , nästa sommar är jag 18 och kan göra vad jag vill =)

Nu är ju övningskörandet i full gång också =)

Pz

Kommentarer
Postat av: Madde

Då är de väl bara att passa sig.. :P

2009-07-24 @ 00:12:40
URL: http://madelenemikkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0