Sooov

Jag borde veeerkligen sova nu alltså.. ska upp tidigt imorgon och fara till holmön med Mamma.
Så blire Laleh på kvälln =) känns spännande..

Alltså nää jag är klar pigg,, måste göra en stor samlingslista på saker man kan göra för att somna fan..
Något jag kom fram till så här ensam vid datorn då jag snacka me en 18 årig körkortsägande kompis på msn, var ju då det att om det är så att man ska snacka lr aah träffas å prata bara, så är det ganska smart att göra det i bilen under en raggar runda med musik i bakgrunden...
Man behöver lixom inte oroa sig för ögonkontakt.. Man har alltid något att prata om ifall man inte har ett speciellt skäl till att disskutera något, Aah lr så kommer de bara upp ! perfekt
Men det bästa är nog att det faktiskt aldrig kan bli den hära riktiga pinsamma tystnaden. . man kan ju bara njuta av musiken och föraren måste ändå kolla på vägen vilket man själv också kan göra eller bara allt som passerar,,

Jag tycker det låter sjukt nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0