Fredaag

Myys fredagen jag haft idag då =) Jag tog ledigt från skolan (då jag bara hade idrott) Så jag fick sovmorgon.
For sen till stallet och chilla.
Jag "firade" min födelsedag med vännerna ikv, min födelsedag är ju egentligen på Söndag.
Jag har då nästan slagit personligt rekord i att göra mig iordning, en halvtimme =) Duscha+klä mig+sminka mig + fixa håret + springa till bussen (5min bort) =) =)

Bussen gick då till Viktor som hade gjort iordning tacos =) Goooo middagen innan isabells bjö mig på karuseller =)
Kvällen slutade då ganska tidigt.... Men de va klaart värte,

Nu när min godispåse är slut och inge bra på tv såå.. vet jag faktiskt inte Vad jag ska hitta på.

pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0