Leeedighet

Idag är jag då Hemma och har ledigt =)

Veckan på Norrbyskär har varit underbar rent sagt. Det va klart jobbigt de två första dagarna då jag helst av allt ville lägga mig i sängenå soova. Men nu är jag på G lixom =)
Det vart då att fira midsommar på Ön då jag också arbetade med Ansiktsmålning på Museet och dansade lite glatt runt midsommarstången..
Sen var man ledig och fick Fiin Middag och gårdsMys mot kvällen med fint uppdukat frukt och chips =)

I förrgår var jag ute och paddlade med Moa och Simon, vi for bort till Vraken och paddlade runt. Jag fick då panik typ tre ggr av alla spindlar som nästan bokstavligen landade på mig. Det är ju då som sagt var inte sååå stabilt att få panik i en kanot =P
Det Slutade med att jag och Anna som satt i en annan kanot faktiskt bytte plats så att vi som var spindel rädda kunde gå ut och glassa runtom allihopa istället=)
Vilket faktiskt var ännu mer Nice, spegelklart vatten och gamla vackra vrak att titta på och fiskmåsar som ANFALLER! =O Helt tokigt men dfruktansvärt vackert.

Norrbyskär är värsta rehabilitering stället. Man får in fina rutiner, inget stress, ingen tv och dator är faktiskt inte så farligt !
baara skönt , Alla är så kärleksfulla och kramar är en självklarheet där ute.
Det är riktigt mysigt, vi är som en stor familj.
Jag råkade faktiskt göra bort mig vid lunchen igår " Ja men jag far ikväll och kmr hem på Onsdag "  Philip reagerade ju på en gång " Alltså jag gillar verkligen att du nyss sa att det här är ditt hem "  

Såå på Onsdag far jag tillbaka och kmr hem på Måndag kväll igen =)

Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0