Måndag

Brändbollscup idag dåra , Kizz tema och förlorade alla matcherna !
Jag är en riktigt dålig förlorare må jag säga men jag höll humöret uppe till sista matchen. Vi hade väl ändå Kul,  Hela LP samlad och gjorde något roligt tsm och vi sööög =)
Men va fan vi ska bli bagare det är lixom raka motsattsen till allt med sport att göra =P

Jag får väl bjuda på en del bilder från dagen , den är dock inte slut än så jag får se vad som dyker upp =)
Imorgon är det då rep inför skolavslutningen !

LP1




Vi satsar järnet alltså , verkligen.



Jag fick då en lagomt snygg sminkning av Ewee.


Haha alltså det här var enbart ett fullträff till foto, någon random motståndare iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0