Nykterist Fia

Skolavslutnings fyllon kutade runt ööverallt på stan i onsdags, själv var jag nykter och sprang runt och Jaga Linn mot slute av kvällln.
Fast allt började med mig och Liwa i en soffa på berghem , vi satt och snacka å roade oss så gott vi kunde.
Vi tog sedan en moppe tur ner på stan och lekte i en massa uppblåsbara lekgrejer. As Kul. Synd bara att Liwa är lite starkare än vad jag är såå jag flög faktiskt bokstavligt talat runt som en jävla vante =)

När hon sedaan for hem haka jag på Linn och c.o i Paartytältet B) shakade Lite AS ! måste faktiskt säga att det va lätt oseriös kväll..
Trots att det va Student kväll och massa folk lite överallt så hittade vi Ingen fest. .  Det sög lätt hårt så jag klockan 3 var ensam och stötte på Casper, det vart då House som efterfest.. lätt värt...

Torsdagen däremot låg ganska på samma våglängd som Onsdan. Sara gick ut Nian så jag hängde med henne och mina Musikpojkar.
hade ju Spelning också Fan! Det va ändå Kul ,alltså en riktig scen och riktigt bra ljud, nice publik och Tråkiga Låtar.....  
Nu kan jag knappt prata men de gick som ändå helt okej, Mina pojkar är duuktiga =]
Efteråt varte ju till att leka runt på stan som vanligt.. Men de sluta med en Film hemma hos mig.
Måste faktiskt säga atte va riiktigt kul att få umgås me pojkarna =] dom är fett sköna. Anyway
Jag och sara satt uppe och snacka till halv sex på morgonen =} och vaknade .. typ ganska nyss.

Nu blire Stan igen B)

Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0