Onsdag

Igår hade jag 64 besökare , kändes vääldigt kul måste jag säga.

Jag sitter nu och ser på nå Play Boy Mansion grejs om jag nu inte minns heelt fel, är inte så jätte intresserad. Tänker på livets öde och gång,. Okejj det låter väldigt destruktivt och deppat, men det är inte så jag menar.

Som jag tidigare berätta, jag har ju flyttat, jag tar hand om en gammal travare , jag är inte lika insatt i musiken som jag tidigare var, och är missnöjd och har tråkigt.
Det är så det har blivit, vart tog min tävlings karriär vägen? jag som aldrig ridit och tränat regelbundet , kan man säga att jag lagt det hela på skivbordet ?
Likadant har det blivit med musiken , jag ska till en sångpedagog, men NEJ föördyrt.

Nää livet har en underligt sätt att utveckla sig på.

pZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0