onsdagens KARMA

Palla Dryga dagar?? Jag menar. Det börja 8.20 som vanligt, och ännu mer vanligt att jag kmr 5-10 min sent till Extra matten jag har på morgonen medans alla andra har sovmorgon och börja 10.20.
På matten hände faktiskt något nästan helt otroligt. Jag räknade och faktisk förstod jag vad som hände.
På svenskan var jag mest bara trött och less och länktade efter lunch, och just under lunchen hände nästan föör mkt, på ca 70 min kan allt möjligt hända...
Jag träffa en tvätt äkta falsk pojk, bråka med mamma och fick slut på baterier på datorn....
Efter lunchen hade jag då Matteprov, och för första gången i mitt hela liv var jag jätte pigg och kände värsta Lyckan när jag satte mig i mattesalen. Det var då tack vare vädret. Solen lyste och smått brände mig i ryggen och när jag kollade ut genom fönstret kunde jag se snön droppa från taket och några asfaltsfläckar tina fram. Underbaart =]

Jag vart då klar med Matteprovet lagom så jag skulle missa bussen hem,.
Jag hade då turen att stöta ihop med så jag gick med henne ner till stan och njöt av vädret, var påväg att blir påkörd och vi tog en buss hem tsm.

Självklart sku de bli Dans på kv, och självklart missar jag bussen som sku se till att jag kom Just i tid till attt hinna byta om och boka tid....
Jag slog på Mp3n,höjde volymen och surade tills nästa buss sku komma, lagomt så jag Inte skulle ta mig in, det kom då en mycket trevlig tjej fram till mig och fråga när nästa buss skulle komma.
Jag vet inte vad hon heter men hon måste vara runt 20 och hon skulle dansa salsa nere på Centrum. Det hela slutade med att vi stod och prata och disskutera om att bussarna går ganska dåliga tider och att det är helt omöjligt att veta när dom är här ca osv.osv. 
Jag vart så mkt gladare av att få prata med någon att jag helt hade glömt bort att jag faktiskt inte skulle ta mig in på dansen.
När nästa buss väl kom var kl 17.50 och 18.00 börja min dans, jag visste klart och tydligt att alla mina chanser var borta.

Jag kom till Iksu 17.57 och tog chansen att faktiskt skynda mig in och prova ta mig in, och tro de eller ej,

Men jag fick mig en biljett =D
dom brukar stänga ca tio min innan varje passs men nää jag fick en =D As happy

Det är nästan karma rakt igenom 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0