Tisdag

IGår fick jag ju mitt tråkiga besked... Inge umeå open för mig den alltså ....  Inge The Hives.... Suck ..





Dagen innehöll då prinsesstårts bakning och nå påsktårta,,  i stort sätt likadan bara det atte va gul marsipan och kycklingar på.... =/ Eehm..

LÄTT TAGGAD PÅ VANILJKRÄM *=) =)
den absolut viktigaste fyllningen i en tårta =] omru fråga mig alltså...

Malin och Sandra in action


Sandra arbetar... Själv måste man ju vara bra till någonting.. Prov Smaka =)



När jag äntligen hittade min nya kärlek ( en vanlijgkräms slev ) så fick Anton för sig
att trycka upp den i ansikte på mig ! =O


Detta vart då resultatet på min prinsses tårta . .


Älska LP =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0