Tisdag

Jaru, naprapaten idag dåra,.. Hahah det va nästan läskigt såå det knaka baki ryggen påmeh =O Jag ska då börja på något sorts Behandling hos honom , ska tillbaka på måndag igen. .

Aja,  en ganska ny disskution är ju hur människor kan behandla varandra, det kommer bara upp nyare och nyare, hämskare och hämskare åh  dummare och dummare händerlser..
Jag blir tokig, att det ens finns människor som kan komma på saker som utsätter andras och oskyldigas liv bara för att antingen hämnas ?
Eller hur man kan överreagera så pass att det blir bråk med slag och sparkar över något så allvarligt som musik ?
Men för att komma på något som jag faktiskt tyck slår allt... måste de ju vara hur man behandlar Nya människor i ett nytt gäng. Med saboterade drinkar som inte ens hunden vill dricka och sen bara slänga ur sig onödiga ord som man inte vågar stå för...

Jag förstår inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0