Fredag

Ännu en fredag, och vad gör jag? Joo jag ska ut och spela brändboll med några kompisar.
Vad har annars hänt under dagen??  Joo skola självklart, jag va me på orienteringen och gick runt i skogen men Eve och Lisa i EN hel timme ! Sedan var de vanlig skolgång lixom. Någon nytt jag kom på idag var att jag Aldrig har hälsat på "mina musik grabbar". Istället för att säga Hej så gör vi konstiga miner eller ger varandra oseriösa konstiga ansiktsuttryck. Det är lite intärnt ändå =)
Anyway, jag fick Dissen av Sebbe idag vilket förde med mig mamma på stan för att tröst shoppa. Det va gaaalet nice må jag säga.

Jeans STORE
Leggings BIKBOK
T-shirt GINA..
Linne H&M

Kunde nästan inte bli bättre?? =)
Sedan hyrde vi film. Patrik 1,5. Jag måste hålla med om att den faktiskt inte var så bra som jag fick höra av min moster att den skulle vara.. Man skulle tydligen skratta vilket jag verkligen inte gjorde =P Liiite fail kanske.

Goo midda och mys pys i soffan med mamma är nog de mest spännande som hänt just idag.

Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0