Lördag

Vilken jävla dag.
Jag vet nästan inte vart jag ska börja. Men låt oss säga 13.10 då jag vaknade. Faan att jag vakna så sent, nog för att jag gick och la mig fyra på natten. Det här betyder att det kommer bli ännu en natt då jag somnar typ fyra fem på morgonen......

Inte nog med att jag sov på tok för länge, när jag gjort mig klar för dagen tänkte jag städa för att dryga ut tiden. OCH MINA PILOT BRILLOS ÄR BORTA ! i fredags la jag dom på vårat bord i hallen och nu en lördag morgon var dom borta, jag kan inte hitta dom någonstans ! och Isabell har inte heller sett dom.. Jag hatar verkligen när mina saker bara försvinner, och att det  är heet stårlösa också ...

När jag väl tog mig iväg till Dansen så visar det sig att den är inställd.Och ingen info om det har det varit heller... !!
Jag gick på gymmet istället men de kändes inte alls lika kul...

Klockan är nu 17.01 och det kan nästan inte bli mkt värre.
va fasen ska man göra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0