Måndag

Nu är det då en ny vecka, Och jag är redan urspår.
Det Nationella på engelskan, som jag inte visste om eller ens behövde göra den här gången.. De tär nationella Matte på onsdag. På Torsdag är det kursprov i idrott....
Jag ska till läkaren idag , och städa, och förhoppningsvis se en bit av Sebbe.

Shitt va saker det är som händer just nu , inte bara med skolan utan alltså .. Bara annars så dyker det bara upp nya oroligheter i mitt liv. Vilket jag är galet less på !

Just nu sitter jag då på Livsmedelslektion och som vanligt så ska vi ha samlingsprov om två veckor... och näringslära nästa vecka..
Baara bökigt,och som jag klagar.
Jag måste börja ta tag i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0