Måndag

Det är måndag och efter några alvedon tror jag att Febern har gått ner. Jag har fått berätta samma sak om och om igen senaste dagen. så jag tänker ta allt här så folket får veta.

Jaa, jag sökte till Idol igår.. och förutom Febern jag fick, hungern jag hade och huvudvärken gick jag inte vidare. Det gjorde typ ingen från våran " grupp " fasten de fanns många BRA sångare.
Det är klart att jag är lite besviken över att jag faktiskt inte gick vidare, det va ju inte ens den riktiga juryn. Men jag är ändå lättad. Min kompis som var med är fruktansvärt duktig på att sjunga och har ett fint scenspråk Och till henne sa dom att hon inte håller måttet. Dom tyckte att jag skulle komma tillbaka nästa år för att jag var riktigt bra. Men näää alltså jag vet inte,
Ska jag vara ärlig så tror jag faktiskt inte IDOL är riktigt min grej, det är för mycket " Du ska vara så och det är så du måste vara för att sälja".
Jag är mig själv vilket jag tror dom inte vill ha, Så jag tänker gå min egen väg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0