Onsdag

Viilken dag. Nästan spännande. Jag var ju ledig idag som sagt, började med en skööön fruktsallad till frukost.
Sedan vart de Glass med Isabell.
Jag tror jag aldrig har gjort bort mig så mkt som jag gjorde idag då jag skulle till Ewe. Jag trodde jag visste vart hon bodde men NEJ tänka sig att jag stod och knacka på fel dörr! En gammal tant öppnade och var inte alls glad,
Jag hade mobilen hemma så kunde Inte ringa tjejen heller, for då hem skamsen som faan ...

Mot eftermiddagen vart det till att dra till studsmattan med viktor,isabell och PM. Sen ringde en gammal go granne och ville spela brändboll och dricka för några .
Det vart då gaaalet kallt så vi drog hem ganska tidigt.
Det är bara till att packa och imorgon tidigt tidigt drar jag till norrbyskär. Kommer då inte kunna skriva på typ,,, 4 dagar =P



Det är ju sommar ute....

KittKatt glassen , Heelt okej må jag säga.


Hahaha OMG Det vart party pojkarna asså

Kanske den mest partygaste killen ... ?


Kommentarer
Postat av: saraa

aww, lars :)

2009-05-27 @ 13:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0