Onsdag

Jaa du... Klockan är nu 10.22 och jag har nyss gjort Matte nationella. Jag måste faktiskt erkänna att det gick ganska bra, om jag nu inte klarar det så bryter jag samman!

I tisdags var jag på Ögonkliniken och bokstavligt talat FOTADE mina ögon....  Det vill säga att jag va blind heeela eftermiddagen. Jag fick fasiken panik när jag inte såg vad som stod i smsen jag fick under dagen. Och ännu värre att jag inte kunde se något i ljuset, och sjääälvklart är de strålande sol =)
Det vart då till att sova fram till middagen och sen ta en promenad men ihopknipta ögon bakom ett par solbrillor, stabit.

Men tillbaka till Onsdagen. Idag är det återigen strålande sol och jag ska snart ära lunch med Mamma.
Jag hoppa över Engelskan idag, all min energi har gått åt på de här jävla provet...
Efter lunchen lite mer mot eftermiddagen blir det stallet, ändå mysigt att rida ut i solen, ännu mer mot kvälln så blire bränd boll. Och mittemellan allt detta ska jag hinna plugga också.. shitt alltså.
Imorgon är det Idrottsprov.

Det blir till att hålla i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0