Söndag

Hoho.
Jaa nu blire typ någon sorts sammanfattning av helgen .
Hade ju dans uppvisning som sagt . heelt sjuk, Lördag kl 15.30 tror jag vi skulle samlas och ha genrep.
När genrepet började, visade det sig att våran danslärare hade skickat FEL låt, alltså vårat intro var bortklippt!
Vi fick alltså lov att komma på ett nytt intro...... OCH vi fick reda på att vi hade en till föreställning senare på dagen + en på Söndagen också....
Inte bara det, ingen kunde typ dansen.... Viket gav resultet att jag gjorde min egna grej halva dansen =/ Jag hade då turen att jag hamnade i mitten då halva min grupp hade farit så de såg inte dåligt ut alls när jag satte igång och och flirtade med publiken. Jag fick väääldigt bra med breöm, det kändes himla skönt att fara hem och käänna att de faktiskt va kul =)





På lördag kvällen vart det då en fika på Café stationen med Ew. Så himla mysigt ändå , baara sitta och snacka skit. Något jag rekomenderar ifall man vill dryga ut tiden , Dock lite svidande för börsen.

Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0