I´m Singing in the rain

Aah det är ju inte så att besöka siffran stiger iaf =P
Jag va sjukanmäld från praktiken för att mitt blodsocker var heeelt åt helvete och jag mådde fruktansvärt dåligt, för er som inte vet så är jag då diabetiker och ha varit det i ca 10 år.. Kämpar för fullt.
Blodsockret ska i vanliga fall ligga mellan 5 och 10. Och imorse hade jag 1.9 vilket aldrig i hela mitt inträffats förut. Det var ett under att jag kunde stå på benen. farligt farligt.

Anyway. Jag va på vårdcentralen och lämnade nå blod prover, sköterskan som stack mig i armen va ju helt lost. Inledde med en otrevlig ton och slutade med att sticka sönder mig.

Mattias tittade förbi idag också efter sitt nationella prov, imorgon har han uppkörning så jag tycker alla håller tummarna för honom !

Just nu lånar jag kusinens dator, mitt internet är lack som vanligt så det lär ju inte bli så mycket mer skrivande här framöver.. =/ nu när jag  Nästan komme igång.
Varå iaf och träffa Markus som är musikal artist och vi ska börja jobba lite smått tillsammans och hoppas på utveckling =) Känns ruskigt spännande och se vart vi kommer. Jag är ju då kanske inte så mycket musikal människa men erfarenhet erfarenhet gott folk.

Nää nu sticker jag hemmåt =) Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0