I never claimed to be a saint

Jag sitter bara och klickar runt på internet just nu. Och en text berättar att barn som inte får tillräckligt kärlek, ömhet och så vidare får svårare att utveckla ett förtroende till folk. Vilket lätt leder till svartsjuka. Svartsjuka som är inpulsiv känsla kan alltså ha en ganska lätt grund.. Det säger nog sig själv lite då den svartsjuke ofta har en osäker personlighet, och de måste ju kommit från barndomen lixom.
Gud va svårt de måste vara att uppfostra en unge för att dom ska slippa det. För att vara svartsjuk kan ju leda till att det verkligen blir SJUKT. Misshandel och psykisk kaos kan ju utvecklas, och Jaa vem ha inte varit svartsjuk någon gång ? hur jobbigt är det inte?? Det säger sig själv..

Anyway kan ju passa på att berätta lite om helgen. Festade ju som sagt i fredags ,de va fett nice ! =) bra folk och trevlig stämning , lördagen vare pepparkaksbakning som gällde och rödå med Mattias mot kvälln.
Idag har jag varit i stallet och kört lill bäbisen med sandra , himla mysigt =]

Pepparkaks baket har satte igång !



Min Hallontårta som jag gjorde sist dagen på Nybro.
Vanliga tårtbottnar
vaniljkräm (blandad med vispad grädde )
Chokladgrädde
spritsad grädde runt och i mitten la jag hallon som jag la gele över
för att dom ska hålla sig bättre och inte bli så rinniga.

Right now sattle for nothing Rage against the machine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0